02. 06. 2021
To, že se spousta věcí díky pandemii změnila i na pracovištích a v zaměstnání, je naprosto jasné. Asi si nemusíme připomínat, že velká část zaměstnanců musela zůstat na home office a i ti, kteří home office předtím neznali, ho okusili na vlastní kůži. Ze žádaného zaměstnaneckého benefitu se dokonce v některých případech stalo nutné zlo. Tedy zhruba u třetiny oslovených pracovníků, kteří kvůli pandemii dlouhodobě pracovali ve svojí domácí kanceláři.
Příspěvek na práci z domova
Na druhou stranu pandemie potvrdila, že mnoha zaměstnancům i zaměstnavatelům práce na home office vyhovuje a je pravděpodobné, že budou chtít využívat této možnosti i v klidnějších obdobích. A mnohé firmy tomuto trendu už vykročily vstříc. Například tím, že začaly nebo začnou přispívat na práci z domova. Například na internetové připojení, vybavení domácí kanceláře nebo techniku.
Příspěvek na práci z domova sice zatím poskytuje jen o něco více než deset procent firem, ale očekává se, že jeho podíl v portfoliu zaměstnaneckých benefitů se bude zvyšovat.
Benefity na péči o zdraví
Mezi firmami ale i zaměstnanci současně roste také zájem o zdravotní benefity nebo příspěvky na životní pojištění. Pandemie totiž u někoho více, u někoho méně, pozměnila i naši představu nejlepších zaměstnaneckých benefitů a víc nás nasměrovala k péči o zdraví.
Mnohem víc se tak začínají objevovat benefity jako je zajištění zdravotní péče pro zaměstnance v místě pracoviště, příspěvky na nadstandardní péči, zdravotní konzultace nebo nákup léků a výživových doplňků.
Některé firmy pak prosazují i péči o duševní zdraví zaměstnanců. Covidová doba, izolace na home office i třeba soustředění se na práci s dětmi v jedné domácnosti a péče o ně, případně i o rodiče, byla a někde stále ještě je náročná. To vše zvyšuje stresovou zátěž na každého z nás.
Proto se už dnes firmy zajímají o duševní zdraví svých zaměstnanců a hledají cesty, jak jim ulevit i za pomoci benefitů. Jako je například možnost využití bezplatné a přísně důvěrné poradenské psychologické služby, která je dostupná všem zaměstnancům a často i jejich blízkým příbuzným.
Stravenky stále vedou
Přesto nejoblíbenějším benefitem jsou stále stravenky. Alespoň pro obory jako je bankovnictví, farmaceutický průmysl nebo zákaznická podpora. Ve službách a v gastronomickém odvětví nejsou tak hojně využívány.
V žebříčku nejčastěji poskytovaných benefitů se dále objevují nápoje zdarma, flexibilní pracovní doba a mobilní telefon pro soukromé účely. Oblíbenost používání mobilního telefonu a jeho procentuální zastoupení v žebříčku zaměstnaneckých benefitů je na stejné úrovni jako už zmiňovaný home office.
Autor: Blanka Rosková
Zajišťuji prodej nemovitostí s kompletním servisem od začátku
do konce.
- Home Stanging 'příprava nemovitosti na prodej (zvýšení hodnotu nemovitosti interierovou úpravou)
- video prohlídky (urychlí prodej, snižuje počet zbytečných prohlídek a osloví i ty , kteří v tuto
chvíli na realitních serverech nehledají (FB, YouTube)
- běžná inzerce vč. využitím plánů dispozic nemovitosti
- kompletní finanční servis se zajištěním hypotéky s možností individuální slevy na úrocích a
úhradě za odhad
Dlouhá léta jsem pracovala jako vedoucí hospodářské správy a správy budov jedné velké liberecké firmy. Měla jsem na starosti stav a chod nemovitostí společnosti. Po roce 1989 jsem pracovala jako oblastní vedoucí stavební spořitelny. Následně jsem přešla na zařazení manažerky externí prodejní sítě banky. Nyní zhodnocuji své dlouholeté zkušenosti jak v oblasti realit, tak v oblasti jejich financování. Velmi ráda využiji svých znalostí na řešení Vašich požadavků a problémů.
Na setkání s Vámi se těší realitní makléřka a finanční poradkyně Banka Rosková
Moje motto: Život je šance - využij ji.
V oblasti financování Vám vyřeším:
- hypotéku klasickou na bydlení, rekreační objekty a pozemky
- refinancování hypotéky (zpracování obratem)
- americkou hypotéku, tj. úvěr kdy se ručí nemovitostí a může se úvěr využít na cokoli
- úvěry ze stavebního spoření ( překlenovací a to i když v současné době stav. spoření nemáte založené) , řádný úvěr
Mé poradenství je zdarma. Čím lépe se přiravíte např. na koupi nemovitosti, tím snadnější pro Vás bude realizace koupě v okamžiku, kdy najdete nemovitost,která Vás osloví. Předejte tím např. hrozbě propadnutí zálohového rezervačního poplatku na koupi nemovitosti, z důvodu odstoupení od koupě protože jste nezíkali na koupi hypotéku.
Oslovilo Vás něco ? Potřebujete něco vyřešit? Zvažujete koupit nemovitost ihned nebo výhledově?
Neváhejte a pište nebo volejte ráda se s Vámi setkám jak prostřednitvím internetu na dálku (Messenger, Viber, WhatsApp, Skype), tak osobně .
Blanka Rosková
majitelka kanceláře Domu realit
tel. 777 578 244
Mail: info@reality-finance-zajisteni.cz
kancelář:
Moskevská 28, 460 01 Liberec 1
FB Reality & zajištění (reality)
FB poradna.nemovitosti.finance (finanční produkty)
YouTube Blanka Rosková
Úřední hodiny přizpůsobuji potřebám klientů, po předchozí dohodě.
Jsem Vám k dispozici 7 dnů v týdnu pro řešení Vašich realit a financí.
IČO Blanka Rosková 14809231, adresa sídla firmy: Strážiště 40, 294 13 Strážiště
IČO Finance & zajištění s.r.o. 631493564, adresa sídla společnosti shodná sadresou kanceláře:
Moskevská 28, 460 01 Liberec 1