Zajímá Vás možnost uzavření životního pojištění v souvislosti s Covidem 19

Zajímá Vás možnost uzavření životního pojištění v souvislosti s Covidem 19

8. února
Často dostávám tuto otázku od lidí , kteří mají zájem se připravit na čekanou/nečekanou situaci s onemocněním Covidem 19.
Přístup pojišťoven se může lišit. Pojišťovnu , kterou zastupuji se řídí následujícím postupem:
Pokud klient sdělí, že trpí onemocněním COVID-19 nebo toto onemocnění překonal, nebo že aktuálně čeká na výsledek COVID testu, je nutné počkat na jeho výsledek a v případě pozitivity následně postupovat dle níže uvedeného:
V tomto případě je nutné odložit sjednání pojištění o 3 měsíce, resp. přijetí klienta do pojištění po posouzení odloží pojišťovna.
 
Pokud je klient po prodělání onemocnění COVID – 19 (i bez příznakového) v pořádku, plně vyléčený bez následků a nebyl hospitalizován, je možné pojištění sjednat
po uplynutí doby 3 měsíců od vyléčení.
 
V případě že má klient zájem o rychlejší sjednání pojištění, je možné jej pojistit už po 1 měsíci
od úplného vyléčení, pokud bude doloženo:
- o potvrzení lékaře o ukončení karantény
- nebo o negativní výsledek COVID testu (pokud je k dispozici).
Pokud je klient po prodělání onemocnění COVID – 19 sice vyléčený, ale s následky,
nebo byl klient z důvodu onemocnění COVID hospitalizován (i když je COVID test již negativní), je možné pojištění sjednat po uplynutí doby 3 měsíců od ukončení léčby.
 
Možnost přijetí klienta do pojištění bude posouzena na základě informací o jeho zdravotním stavu.
K tomu je nutné doložit:
- o lékařskou zprávu potvrzující vyléčení
- onemocnění s popisem následků,
- pokud onemocnění nějaké následky zanechalo, je třeba doložit výsledky provedených vyšetření v souvislosti s onemocněním COVID – 19 a jeho následky (krevní testy, EKG, spirometrie, RTG, CT nebo MR vyšetření hrudníku),
- je třeba doložit propouštěcí zprávu, pokud byl klient hospitalizován.
 
V případě, že v rámci pojistné smlouvy je kromě základního pojištění pro případ smrti s pojistnou částkou 10 000 Kč sjednáváno pouze úrazové pojištění, je možné klienta přijmout do pojištění i bez dodržení výše uvedených lhůt.
 
Závěrem je třeba napsat, že ten kdo nemá příznaky, ani nikdy v minulosti neměl příznaky Covidu 19, má možnost se bez problémů pojistit se standartními podmínkami.
 
V této variantě má karenční doba (tedy ochranná doba pro pojišťovny) standartní 2 měs. V případě, jakékoholiv vážného onemocnění (tedy vč. Covidu 19) diagnostikovaného 2 měsíce po platnosti pojistné smlouvy, je plněno bez omezení .
 
Máte-li zájem zajistit sebe i rodinu na možné finanční výpadky příjmů z důvodu nemoci nebo úrazu a zvažujete pojištění nebo rozšíření pojistných rizik na již uzavřené smlouvě – tak neváhejte a volejte
tel.č. 777 578 244 nebo pište info@reality-finance-zajisteni.cz .
 
Těším se na setkání s Vámi- finanční poradkyně Blanka Rosková .

Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu snadno našli to, co hledáte, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.

Nastavení